Події

NASA опублікувало відео успішного старту ракети до космосу. Першу сходинку для Antares створили в Україні.

Співпраця з США, допоможе Україні у такій сфері як космос, це однозначно. Доречі нагадаю, що Путін для Росії космос закрив, хто не в курсі читайте. Русских космонавтов в космосе больше не будет. NASA полностью разрывает отношения с Роскосмосом

Запуск ракети відбувся о 19:45 за місцевим часом (02:45 за Києвом – ред), раніше він планувався на 19:40. Ракетоносій доставить на МКС 2,4 тони корисного вантажу, який містить провізію для екіпажу, обладнання, а також для проведення наукових досліджень на орбіті.

Ракета-носій призначена передусім для доставки вантажів на Міжнародну космічну станцію, а також для запуску комерційних і державних космічних апаратів. Головним розробником ракети-носія Antares є корпорація Orbital Science Corporation (США).

Однак апарат створюється в рамках міжнародної кооперації за участю, в тому числі, підприємств України. Зокрема, основна конструкція першого ступеня Antares розроблена Конструкторським бюро “Південне”, виготовлена “Південним машинобудівним заводом ім. О. М. Макарова” в кооперації з українськими підприємствами “Хартрон-АРКОС” (Харків), “Київприлад” (Київ), “Хартрон-ЮКОМ” (Запоріжжя), а також “ЧЕЗАРА” та “РАПІД” (Чернігів).

Ракету, призначену для доставки на космічну станцію вантажів масою до 6 800 кг, розробила американська компанія Orbital Sciences Corporation. А першу сходинку для Antares створили українці. Основну конструкцію розробили в КБ “Південне” і виготовили на Південному машинобудівному заводі в м. Дніпро.

Загрузка...